Obsah fóra Portál Vojna.net Portal
 FAQ  •  Hledat  •  Možnosti  •  Uživatelské skupiny  •  Registrace  •  Profil  •  Soukromé zprávy  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Odeslat nové témaOdpovědět na téma Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionSoukromé zprávyZobrazit následující téma
Autor Zpráva
albert
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 9/1/2008, 20:42  Předmět:  Bachem Ba 349 Natter Odpovědět s citátemDolůNahoru

Bachem Ba 349 Natter

Erich Bachem bol technickým riaditeľom vo firme Fieseler. V roku 1934 založil vlastnú továre?, v ktorej vyrábal komponenty pre lietadlá. Stal sa "otcom" jedného z projektov ktorý sa dočkal v roku 1944 realizácie. bolo to raketové lietadlo Bachem 349 Natter (užovka). Nová konštrukcia prepadového lietadla bola drevená. Ba 349 mal dĺžku 5,72 m, výšku 2,25 m a rozpätie krídel 3,60 m. za pilotnou kabínou, ktorá bola silne opancierovaná sa nachádzal motor HWK 109-509A a nádrže na T-Stoff a C-Stoff. tento istý motor bol použitý aj v Me 163. Motor mu zaručoval max. rýchlosť 1000 km/h a do výšky 11 100 m dokázal vystúpať za jednu minútu. Jeho maximálny dostup bol 16 000 m, a vzletová hmotnosť z raketami 2232 kg. Po ukončení stúpania doletel 32 až 48 km. Ba 349 nemal podvozok, pretože štartoval z odpaľovacej rampy zvisle ako raketa. K štartu sa používali prídavné raketové motory. Po vyhlásení poplachu pozemný personál nadstavil autopilota. Ten mal lietadlo doviesť k nepriateľským formáciam. Po priblížení sa k cieľu prebral kontrolu nad strojom pilot. Vo výzbroji mal 55 mm rakety "Orkan". Lietadlo mohlo niesť celkom 32 kusov týchto rakiet. Nachádzali sa v prednej časti lietadla pod plexisklovým krytom. Dokonca sa počítalo s dvadsiatymi štyrmi 73 mm raketami "Fohn". Po prevedený útoku pilot vo vhodnej výške aktivoval pyropatróny a vyskočil. Od lietadla sa oddelila predná časť a ostatok lietadla na zem dopadla na padáku. Po dopade bolo lietadlo skontrolované, namontovala sa nová predná časť, a po natankovaní mohlo lietadlo opäť vzlietnuť. Avšak po dopade dochádzalo k výbuchom lietadiel práve kvôli ostatkom paliva v dýze. V kabíne sa nachádzali iba najpotrebnejšie prístroje ako bol, autopilot, výškomer, umelí horizont, dýchací prístroj, a rýchlomer. Tento projekt bol spočiatku pokladaný za nezmysel. V roku 1944 sa podarilo presvedčiť velenie Luftwaffe a projekt dostal zelenú. Hlavne SS prejavilo veľký záujem o toto lietadlo s ktorým chcelo konkurovať armáde. Boli zamýšľané aj iné podverzie, ktoré odpovedali verzii Ba 349A. Ba 349B mal výkonnejší motor s väčšími nádržami čo mu zaručovalo väčší dolet. Ba 349C mal mať kvôli lepšiemu pozemnému transportu odnímateľné krídlo. Verzia Ba 349C a dvojmiestna verzia SchulNatter však zostali iba na papieri.

Image
Štart
Image
Na štartovacej rampe


  
Destroyman
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 10/1/2008, 09:29  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemDolůNahoru

Joj, konečně pořádný letadlo! Díky Alberte, udělals mi radost, tenhle stroj mám rád, ani pořádně nevím proč. Možná proto, že předběhl svou dobu o hezkejch pár roků... Pilotovaný let byl však proveden jen jeden a - dopadlo to tak, že z pilota našli jen pár ohořelejch kostí Sad
Našel jsem jednu fotku z toho osudnýho letu. Pilot Lothar Sieber a konstruktér Erich Natter pár minut před startem

Image

Sieber nastupuje do kabiny.

Image

I když bylo vyrobeno jen pár kousků, jeden je k vidění v muzeu kdesi v Marylandu

Image




Link


  
albert
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 10/1/2008, 18:32  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemDolůNahoru

O tom osudnom lete som niečo počul. Jemu sa otvoril kryt kabíny a tlak vzduchu urobil svoje. A potom bum Crying or Very sad


  
Morybundus
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 10/1/2008, 20:44  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemDolůNahoru

Ten pilot musel být z huleny Rolling Eyes jaký normální testovací pilot by do toho sedl Question Question
Každopádně Alberte zajímavý článek Wink Wink


  
albert
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 10/1/2008, 20:55  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemDolůNahoru

To si píš Very Happy ale asi mal rýchlo potom. Už sa vidím ako tam sedím ja Very Happy Very Happy a hor sa ku hviezdam.


  
private_joker
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 10/1/2008, 21:28  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemDolůNahoru

zaujímavé.....vyzerá dosť futuristicky Smile


  
Destroyman
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 11/1/2008, 08:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemDolůNahoru

Morybundus: Ten pilot se možná opravdu zhulil, musel moc dobře vědět, do čeho leze. On to byl tuším původně frontovej dopravní pilot, ale za nějakou lumpárnu ho degradovali, tak mu slíbili, že když s tím poletí, tak mu hodnost vrátí.


  
Morybundus
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 11/1/2008, 19:22  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemDolůNahoru

citace:
tak mu slíbili, že když s tím poletí, tak mu hodnost vrátí.

Very Happy Laughing Very Happy jo vrátí in memoriam Smile Very Happy Laughing


  
albert
Anonymní






1.00 Sigidolar

PříspěvekZaslal: 11/1/2008, 19:27  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemDolůNahoru

Našiel som informáciu že, už po dvoch mesiacoch po Sieberovej nehode Ba-349 s pilotom úspešne vzietlo a pristálo. V apríli 1945, neďaleko Kirchheimu Nemci zostavili z desiatich lietadiel letku, avšak ani jedno nebojovalo. Po akcii celé miesto úplne zničili, aby ani jeden kus nepadol do rúk Američanom. Napriek prísnym opatreniam sa zachovalo nedotknuté prinajmenšom jedno lietadlo Bachem Viper.


  
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Odeslat nové témaOdpovědět na téma Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionSoukromé zprávyZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory


Časy uváděny v GMT + 1 hodina

Board Security

58207 blokovaných útoků
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group :: FI Theme :: Mody a Credit

[ Time: 0.1791s ][ Queries: 19 (0.0361s) ][ Debug on ]